Wpadł mi pewien pomysł na temat do 2 numeru Stardollowych Faktów!
Jeśli chcesz być w magazynie to przedstaw się i opisz się. Najciekawsze osoby zostaną umieszczone w temacie : " Chce być sławna! "
Wszystkie dziewczyny, które chcą być sławne niech opisz się i ładnie ubiorą, bo do każdej będzie jej zdjęcie. Nie wybiorę każdej, więc się postarajcie... Macie czas do 12 maja. Opisujecie się tu, w temacie. " Dajcie się poznać innym " jak mawia stardoll. I pamiętajcie, że te " biografie " mają być w miarę długie i proszę by nie były nudne!

Smile_Gabi

13 komentarze:

Avalanche. 9 maja 2009 09:36  

A więc tak
Jak każdy z was już napewno wie że na imię mam Edyta , mam także 13 lat - rocznikowo a moje urodzinki obchodzę w dosyc ciekawy dzień bo Dzień Nauczyciela - 14 Pażdziernika:*
Nie uważam się za sławną bo to dla mnie nie jest ważne chociaż te troszkę rozgłosu by się przydało =D.
Jestem poprostu sobą , Nie jestem jakiś EmOl czy Punk . Nie mam przypasowanego Mi Stylu jednak ze lubię byc ze tak powiem "na Sportowo", czy też " Elegancko" jestem tzn, "Glamour'.
Uważam że Ludzie powinni byc dobrzy dla siebie , powinni wzajemnie sobie pomagac.
Jestem i Chciałabym walczyc o dobro na Świecie.
Bardzo kocham naszą planetę i wierzę że kiedyś gdy ona się skończy powstanie nowa , Lepsza Ziemia.
Bardzo często piszę wiersze lub Poezje jednak nie zawsze mam do nich wenę.
Może kiedyś napiszę Recenzję lub nawet Książkę która bedzie się nazywac "A B C Życia na Ziemi"
Mam nadzieję że was nie zanudziłam :)
Zyczę wszystkim Sukcesów na Stardoll.com
z Poważaniem wasza Cudowna chomikowa:*

dominisia_kiss 9 maja 2009 10:08  

Od czego by tu zacząć ?
No więc:
Urodziłam się w 1995 r, więc mam 14 lat. Mama z tatą nazwali mnie Dominika, chociaż nie za bardzo podoba mi się to imię, ale wybór nie należał do mnie. Mieszkam w małym, ale fajnym mieście w północno-wschodniej Polsce.

Mój styl w realu nie jest określony,: zakładam to co jest wygodne, ładne no i czasem modne. Nie ubieram się oryginalnie, no czasem zerkam na metki, ale tu (w moim mieście) jest trudno o coś oryginalnego (w sensie metkowym i sensie nie kopiowania). Chyba, że wybierzesz się do lumpeksu ;).

Nie wstydzę się tego jaka jestem. Dla mnie nie liczy się wygląd, ale jakoś umysłowa. Możesz być piękna i nie umieć liczyć do 3 i uroda przyda Ci się tylko do jednego . .
Co do niektórych rzeczy i osób jestem szczera, ale czasem mogę być skryta. Jestem osoba zwariowaną, szalona, zakręcona i z deka głupkowatą. Mam dobre oceny, zawsze zdawałam do next klasy i czasem się biłam z kolegami.

Moje zainteresowania to: czytanie książek, słuchanie muzyki, historia starożytna i historia Polski w XX w.
Ulubione książki to: "Mitologia ( szczególnie historia wojny trojańskiej)" , "Zmierzch", książki A. Christe i M. Musierowicz. Słucham Hip-Hopu, czasem RnB, Rapu, popu, techno.

Na stardoll jestem już ok. 18 miesięcy czyli 1,5 roku. Również tutaj nie mam określonego stylu. Kupuję to co jest ładne i fajne. Kolekcjonuję DKNY, Hb i inne rzadkie ciuchy.

Mam nadzieję, że moje wypociny Was nie zanudziły. Kto przeczytał to do końca - Jestem Ci pełna podziwu i muszę przyznać, że znasz mnie na wylot.

Z poważaniem -

dominisia_kis

Weronika. 9 maja 2009 10:18  

Jestem Weronika, na stardoll weronikamarkula. Mam 11 lat, urodziny obchodzę 7.11. a urodziłam się w roku 1997. Mam fajniutkiego pieska o mieniu Bańdziorek ;) Mieszkam w domku jednorodzinnym, w województwie dolnośląskim. Dokładniej w Glogowie. Nie mam określonego stylu. Na stardoll ubieram się w to co mi się podoba :) Nie lubię stylu emo ale to nie znaczy że osób które lubią ten styl nie są doceniani. Na drugie imię mi Kamila.

Weronika. 9 maja 2009 10:26  

Nie mam ulubionego rodzaju piosenek. Najbardziej lubię słuchać Miley Cyrus. Myślę, że na stardoll ubieram ładnie lalkę.Nie za bardzo lubię czytać książki. Wolny czas chętnie spędzam na stardoll i na zabawie z Bańdziorkiem. Moją przyjaciółką jest Natalka- na stardoll NatalkaHab. Nie kupuję ciuchów ze specjalnych kolekcji tkj. np LE. Rzadko kiedy kupuję HB. Nie mam dobrej ręki do makijażu mojej lalki. Lubię jeździć w góry i nad morze. Myślę, że tyle wystarczy ;)

zapaluszkowana 10 maja 2009 01:43  

A więc napiszę coś o sobie...
Jestem Weronika, na stardoll werkiszka. Mam 11 lat(wiem, że jestem M A Ł A). Urodziny mam 20 lutego( po co ja to piszę?). Moje ulubione kolory to zielony, żółty i niebieski. Nie jestem artystą, na stardoll nie potrafię projektować, także nie mam z czego być sławna. Nie mam też pomysłów na urządzanie apartamentu. Jestem zwykłą użytkowniczką, prowadzę jedynie bloga o stardoll(zellka-swiat-stardoll.blogspot.com). Jak każda dziewczyna (czy chłopak) na stardoll chciałabym być sławna. Na mojej kochanej stronce stardoll jestem już około 3 lata. Myślę, że będę wchodzić na tą stronę jeszcze długo. Na stronie brakuje mi jedynie niektórych ubieranek w domach lalek, bawiłam się tam bardzo fajnie jak byłam mała, a teraz oni to wszystko usunęli... Na stronę trafiłam dzięki mojej mamie, szukała dla mnie i dla mojej młodszej siostry gier i natknęła się właśnie na tą. Pierwsze konto założył mi mój starszy brat, który mnie ciągle zaczepia, dlatego mój nick nie jest zbyt fajny (werKISZKA :P). Teraz mi to już nie przeszkadza.

Przepraszam z wszystkie błędy ortograficzne. Pozdrawiam i przesyłam buziaki.
:**


werkiszka

TynkaaBlog. 10 maja 2009 03:00  

Martyna. Urodziłam się 25stycznia1996roku w NOWEJ SOLI. Mieszkam tu do dziś! O stardoll dowiedziałam się gdy dostałam pierwszy komputer w wieku 6lat. Wystarczyło poszperać w internecie. Godzinami na nim siedziałam,nawet wtedy jak nie nazywano go jeszcze stardollem tylko paper doll heaven. ;) ubrąłam wszystkie lalki w ciągu 4dni! {ok 400.} Wielokrotnie próbowałam być cgi bawić się w projektantkę. Zamiast tego CG została moja koleżanka N. {pusiul7},a ja dostałam trzecie miejsce. a projekty sprzedałam tylko 10. Oczywiście dało mi to choć trochę poplarności! dąło mi też to,że byłam w bf wafel22! tak! on jest genialny! Prócz przesiadywania i lansowania się w internecie - fotografuję. Kocham fotografować! Skąd mój nick?XD hahaha. {jaka-gwiazdka} a więc! byłam bardzo ały pokemonemi wymyślałam jakieś głupoty. jedno kontoktóre oddałam przyjaciółce {mała-gwiazda11} również miało dziwny nick. ;-) a więc to chyba świadczyło o dziecięcej głupocie. Lubię być dzieckiem i nie chcem dorastać! dobrze mi tak. / prosiłabym o informowanie o nowych numerach na http://stardoll-eloxd.blogspot.com/ ; * byłabym wdzięczna. buziaki! ;*

nitka12 10 maja 2009 04:11  

hmm.. Mam na imie Emilia ....
Urodziłam sie 20 listopada a imininki mam 30 czerwca :) Bardzo lubie śpiewać no i tańczyć :)
Nie jestem sławna ale bardzo bym chciała...chociaz troche :)
Mieszkam w małej wsi i lubie chodzic po stogach ze słomy (może to wieśniackie ale dla mnie fajne) Na stardoll jestem juz więcej niz rok i jeden raz byłam superstar... Codziennie czytam blogi o stardoll i magazyny prowadze swojego bloga ale chyba nikt na niego nie wchodzi ( stardoll-o-nas-kody.blogspot.com )

No i jeszcze lubie czytać...robic zdjęcia przesiadywać w necie i tak dalej xD
Moje ulubione kolory to blękitny czarny i beżowy :)

Na stardoll mój nick to ciuciek002 a i mój ulubiony sklep na stardoll to stuff :)

No to na tyle :) mam nadzieje że nie zaśniesz jak będziesz to czytać :P

Marta Mróz 11 maja 2009 10:21  

Cześć!Jestem Marta i mam 12 lat.Tak naprawdę na stardoll trafiłam przypadkiem.Wpisałam w google "fajna strona" i mi się pokazał stardoll.Więc zarejestrowałam się i jestem jako rbd-weronika.Nie pytajcie czemu mam nick na stardoll "rbd0-weronika skoro nazywam się Marta bo to długa historia.Jestem na stardollu od niedawna lecz bardzo mnie wciąga ta strona.Lubię kolor turkusowy i różowy.uwielbiam grać w siatkówkę.Nie jestem typem szarej myszki, a raczej szkolnej gwiazdy...tak myślę. Jestem miłą osobą co stwierdzam po licznej ilości moich przyjaciół.Bardzo chcę być sławna na stardolll sama nie wiem czemu.Może dlatego że woda sodowa mi uderza do głowy?Nie wiem.Lubię czytać książki i być w centrum zainteresowania.Jestem pewna siebie ,ale czasami aż za bardzo.Ale każdy ma wady prawda?
To na tyle.Jak już wcześniej wspominałam mój nick na stardoll to: rbd-weronika

aleks.17 14 maja 2009 11:15  

Sorki. Wiem że za późno ale może się uda.
Hejka.
Mój login na stardoll to Aleks17071997.Mam 11 lat. Urodziłam się 17 lipca 1997r.Na stardoll trafiłam z pomocą koleżanki.Wtedy od niedawna miałam internet i nie znałam się na tym tak dobrze jak teraz. Koleżanka opowiedziała mi o stardoll więc postanowiłam się tam zalogować.No i od tamtego czasu przesiaduję na stardoll po 2 godziny dziennie i wspaniale się bawię.
Teraz opowiem trochę o sobie:
Lubię muzykę.Nie potrafię się bez niej obejść.Jest moim najlepszym "przyjacielem". Skoro już o przyjaciołach mowa ,to mam ich dość dużo.Głównie chłopaków.Z dziewczynami ze szkoły nie za bardzo potrafię się dogadać. Odkąd moje koleżanki zepsuły mi życie użalałam się nad sobą.Życie chciało, że podszedł do mnie kolega z klasy i przywitał się, a wtedy mnie olśniło:"Skoro nie mogę znaleźć przyjaciółki to przecież mogę mieć przyjaciela".Teraz tych przyjaciół przybyło xD;
Lubię jeździć na rowerze,deskorolce i rolkach. Lubię wycieczki i biwaki z przyjaciółmi.Bardzo podoba mi się styl emo.Moimi ulubionymi zwierzętami są koty;
Jestem czasami chamska xD,miła(może),wkurzająca(oj często),nerwowa(czasami nieźle potrafię się wkurzyć),Przyjacielska itp.
Już kończę.Pa

panterka2709 15 maja 2009 11:34  

MAM na imie Oliwia urodziłam sie w roku 1995.
NA stardoll nie jestem osobą zbyt znaną. prowadze już swo magazyn ale nie jest on jeszcze bardzo rozkręcony i ciekawy. Mój apartament na stardoll oceniam na doby.Nie jestem jedną z tych barbi anie jedną z tych EMO poprostu jestem sobą.A może napisze dlaczego lubie stardoll i co bym w nim zmieniła.
Lubię go z powodów:
-projektowania własnych ciuchów
-posiadania własnego apartamentu
-kupowania a ponieważ nazywają mniwe zakupocholiczką to jest dla mnie 2 świat
- kupowanie mebli itp.
-możliwość wypowiadania się i uczestniczenia w klubach
-i wiele innych rzeczy
Co bym dodała:
-by dolki mogły
-śpiewać
-tańczyć
-siadać
-ruszać rekami nogami itp.
-również wiele innych
To chyba tyło by na tyle !!......
DZIEKUJE BARDZO JEŚLI TO PRZECZYTAŁEŚ/ŁAŚ....

jagisia666 23 maja 2009 10:32  

czesc mam na imię agnieszka mam 11 lat i ładnegi 9-cio letniego kota o imieniu Kicia. Imię dla mnie wybrała siostra drugie imię też.
Na drugie imię mam Urszula nienawidze tego imienia ponieważ w przedszkolu pewna Urszula ukradła mi moją kochaną zabawkę. Na stardoll jestem od 3-4lat mój nick to jagisia666.
Na stardoll lubię twój profil i wielu innych osób. W rzeczywistości chodze na lekcjie śpiewu i w przyszłości chciałabym zostać piosenkarką.Nie uważam się za sławną bo mi na tym nie zależy.Na stardoll nienawidze osób które ciągle się przechwalają że mają ciuchy z LE itp. chociaż wątpie że was to też nie denerwuje. Kocham muzykę, sama piszę piosenki ale ich nie publikuję bo sie wstydzę, muzyka jest moim przyjacielem, w muzyce wyrażam swoje emocje np. W piosence The Show Must Go On gdy do niej tańcze lub śpiewam nie umiem wyrazić swoich uczuć bo jest to dla mnie trudne.
Na codzień ubieram się wygodnie,ubieram to co mi wpadnie w ręce. Mam dwie takie moje najlepsze przyjaciółki mają dość nietypowe imiona nie wiem czy kiedykolwiek o nich słyszleliście. Jedna moja przyjaciółka ma na imię Inez a druga Malwina. Mam klika "przyjaciółek" w szkole z którymi przesiaduje przerwy.Nienawidze mojej nauczycielki od matematyki ciągle myśli ze jest pępkiem świata.ma okołą 50 lat i wyglada na 90. Ma na nazwisko Nogaś. Mam super wychowawczynie która robi sup[er wycieczki. Skoro ju7ż mowa o wycieczkach to ostatnio byłąm na Węgrzech z powiatu za darmo wyobrażacie to sobie byłam w Budapeszcie ale nosowałam w Szigentszenmiklós wiem troche trudna nazwa ale łatwa do wymówienia, zaraz ubiorę sie ładnie. Już dawno to napisałam ale nie chciało się dodawć. No to na tyle.
PS.Fajna gazeta

Kadiri Chan 23 maja 2009 11:33  

Moje imię to Claudia, na stardoll Klaudus1296 lecz wolę gdy ktoś się do mnie zwraca poprostu Claudia lub po japońsku - Kadiri-chan :) Mam 13 lat -rocznikowo, a urodziny obchodzę 30 sierpnia. Uczęszczam do 6 klasy szkoły podstawowej i niedługo niestety będę musiała zmienić szkołę - na gimnazjum.
Moją pasją jest taniec hip-hop i house oraz muzyka. W realnym świecie miałam swój zespół ''Five Of Gangsters'' gdzie byłam wokalistką ;). Mam zamiar nauczyć się grać na perkusji i gitarze elektrycznej :)
Posiadam na stardoll bliską mi siostrę - laurunię118 i dużo wiernych kumpli :)
Nie mam określonego stylu, ani też nie jestem Barbie ani emo.
Słucham muzyki : Rock, Jrock, hardcore, metalcore, metal, scream i wiele innych.
MOże inni się przerażą, ale mnie to nie obchodzi ... Każdy ma swój styl - Kocham niemiecki zespół Tokio Hotel.
Nie jestem w szkole kujonem. Gdy muszę - uczę się, ale nigdy sama nie wpadnę na pomysł aby się pouczyć, do tego często zmusza mnie mama XD''. Chociaż nienawidzę nauki i jestem sprzeciwiona szkole to kocham j.angielski, który naprawdę jest fajny, trzeba się tylko wczuć :)
Na stardoll trafiłam podczas wizyty u prywatnej fryzjerki, podczas jak byłam mała ścinałam włosy i zobaczyłam że córka fryzjerki ubiera lalki na stardoll ... Bardzo mnie to zainspirowało i zapamiętałam stronę, a gdy przyszłam do domu, od razu zarejestrowałam się na stardoll. 11 września moja medollka kończy 2 lata - Może to dużo jak na moje starpunkty, ale uwierzcie ... Nie siedziałam na stardoll wiecznie, jak teraz i co chwilę psuł mi się komputer co uniemożliwiało mi wchodzenie na stronę.
W realu jestem szaloną dziewczyną, śmieszną, szczerą do bólu, niesforną, niegrzeczną, zbuntowaną. MOja klasa jest najgorsza z zachowania w szkole, a ja mam zachowanie ... poprawne :))
Może na real nie mam określonego stylu ale na stardoll lubię go mieszać. Raz harajuku, raz black&white, glamour, emo, itp.
Moją koleżanko-idolką na stardoll jest powerkaa. Bez niej moje życie na stardoll byłoby poprostu ... Niczym!
Może uważacie, że jestem krejzi, dziecinna czy wogle coś jeszcze. Nie uważam się za dorosłą :)Kocham pluszaki, mam ich mnóstwo. Jestem maniaczką uroczego kotka hello kitty, kocham styl harajuku, ANIME <3, MANGĘ! <3 itp.
Chciałabym poznać dużo nowych osób i zaistnieć na stardoll ... Dlatego się tu zgłosiłam.
Jak ktoś to przeczytał, to wielki szacunek :)
Wasza klaudus1296 :)

cichon 16 czerwca 2009 10:12  

elo,
Jestem Paulina pochodzę z Polski xD(lubuskie).
Lubię wpatrywać się godzinami w ekran telewizora i komputer, lubię takzwane lizanie cukierków na patykach (lizakach).
Jestem szatynką o krótkich włosach i piwnych oczach.
Jestem na stardollod 2006 roku.
yy ... raczej nie wiem co napisać , więc paa... a i zapomniałam dodać, że jestem straszną sklerotyczką .

Prześlij komentarz